Internet ... ( Analysis, Research Analysis, Marketing, Blogs )

Το Internet τα τελευταία χρόνια αποτελεί το ιδανικότερο και αποτελεσματικότερο μέσο για κάθε είδους πληροφόρηση. 'Άμεσα, γρήγορα, με ήχο και εικόνα.

Ιδίως με την εξάπλωση των Κοινωνικών δικτύων όπως το Facebook, έγινε αναπόσπαστο κομμάτι ακόμα και στα μέσα Νοικοκυριά. Στο κάθε σπίτι. Στον Μέσο Χρήστη.

Η Αλήθεια είναι ότι στην Ελλάδα το Internet και οι υπηρεσίες του δεν έχουν αναπτυχθεί όσο στο Εξωτερικό. Γνωρίζουμε όλοι ότι οι τελευταίες Αμερικανικές Εκλογές, στηρίχθηκαν ιδιαίτερα στο Internet σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50%, και μετά στα υπόλοιπα μέσα, Τηλεόραση, Ραδιόφωνο κ.α. που αποτελούν ακόμα για την Ελλάδα πρωταρχική Σημασία.

Άρα, είναι επιτακτικό, τώρα που αρχίζει το Μέσο να εξαπλώνεται ως Επαγγελματικό Εργαλείο, να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί μία σωστή βάση για την καλύτερη Εξέλιξή του.

Οι ιδιότητες του Προγραμματιστή - Αναλυτή και του Αναλυτή Ερευνών ως βασικές μου Επαγγελματικές Ιδιότητες C V (Click) , πιστεύω ότι αποτελούν τον ιδανικό συνδυασμό για την πραγματοποίηση αυτής της Εξέλιξης.

Η πορεία μου στον χώρο των ΜΜΕ ( στον χώρο των Ερευνών και της Ανάλυσης ) , η 20ετή εμπειρία μου στον χώρο της Πληροφορικής, και η 3ετής πολύωρη ενασχόληση με τα Blogs και το Internet ( Google Analytics, Επισκεψιμότητες, Αναγνώστες κ.α. ) αποτελούν εχέγγυα για την βέλτιστη Ανάπτυξή του Μέσου.

Αυτό όμως που αποτελεί προσωπικό δέλεαρ για την Ενασχόλησή μου με το Internet, είναι η μεγάλη Αγάπη που έχω για το Μέσο και τις Υπηρεσίες που προσφέρει.

Τόσο τα Blogs που έχω κατασκευάσει... αλλά και οι πάνω από 500 αναρτήσεις που έχω δημοσιεύσει νομίζω το επιβεβαιώνουν.

Στα πλαίσια Αναζήτησης μιας Επαγγελματικής Συνεργασίας θα ήθελα πολύ να προχωρήσω σε μία συνάντηση με σκοπό την Ανταλλαγή Απόψεων με όσους το Internet ως Εργαλείο Ανάπτυξης, αποτελεί πραγματικό ενδιαφέρον.


Δημήτρης Σ. Βαλατσός